ادامه جست‌وجوها برای یافتن کودک مفقودی در جنگل‌های دشت‌شاد میامی

مسوول روابط عمومی استانداری سمنان از ادامه جست‌وجوها برای یافتن دختر گمشده در جنگل‌های دشت‌شاد میامی خبر داد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: حجت الله یحیایی، بااعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه با وجود تلاش شبانه روز نیروهای امدادی و مردم محلی، هنوز دختر مفقود شده پیدا نشده و تلاش نیروها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جست‌وجوها تا پیدا شدن این کودک و مشخص شدن سرنوشت وی ادامه خواهد داشت تصریح کرد: نیروهای امدادی همچنان در منطقه حضور داشته و در جست و جوی کودک مفقود شده هستند.

وی با تقدیر از نیروهای امدادی و مردم محلی گفت: نیروهای امدادی در مجموع در قالب 13 گروه در حال جست و جوی منطقه به منطقه مناطق جنگلی هستند.

وی با اشاره به اعزام نیروهای کمکی از استان گلسان افزود: هشت گروه از استان سمنان و چهار گروه نیز از استان گلستان در حال جست‌وجو هستند.

مسوول روابط عمومی استانداری سمنان یادآوری کرد: بیش از ۳۰۰ نفر نیز از نیروهای مردمی و محلی نیز در حال تلاش برای یافتن کودک گمشده هستند.
به دنبال اعلام مفقودی یک دختر بچه بنام زهرا عرب اسدی از اهالی روستای کلاته اسد میامی که روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در جنگل های دشت شاد از توابع شهرستان میامی اتفاق افتاد؛ در ابتدا تیم جستجوی هلال احمر از شهرستان میامی به محل مورد نظر اعزام و پس از جستجوی دو ساعته موفق به یافتن فرد مفقود شده نشده و در ادامه با اعزام تیم‌های جستجوی تخصصی از استان ‌های سمنان و گلستان و همچنین حضور نیروهای محلی از روستاهای مناطق اطراف به ویژه دشت شاد ، نام نیک و کرنگ و حضور میدانی و مدیریت مستقیم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان، عملیات جستجو برای یافتن این کودک مفقودی ادامه دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات