پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بهبود و توسعه در ارائه خدمات مناسب، نتیجه همفکری و ارتباط دو سویه میان بانک و مشتریان است، در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران بهعنوان بانکی مشتریمدار، تلاش می کند تا با ارتقای ظرفیت های مرکز ارتباط با مشتریان خود و پاسخگویی شایسته به تماس های مراجعین، میزان رضایتمندی آنان را افزایش دهد.بر اساس آمار به دست آمده، با وجود اینکه در سال ۱۴۰۱ میزان و حجم تماس های پاسخ داده شده توسط کارشناسان ۳۰ درصد افزایش داشته، تعداد تماس های پاسخ داده نشده در فروردین ماه نسبت به ماه های قبل با کاهش ۱۵۰۰ درصدی روبرو است.مشتریان و مراجعین بانک قرض الحسنه مهر ایران میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته با شماره ۰۲۱۴۳۲۲ تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سئوالات خود را از گروههای مختلف کارشناسان در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به آموزشها و دسترسیهای لازم به سامانههای مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی بیش از ۹۸ درصد از تماسها هستند.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
فارس موفق به کسب رتبه نخست اطلاع رسانی دستاوردهای دولت شد
۲ کارگر در عملیات لولهگذاری دفع آبهای سطحی شیراز جان باختند
«پرستو» در راه جشنواره بینالمللی تونس
حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
مغز انسان در حال بزرگتر شدن است
۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو