مهندس سلطانی در همایش مدیران مخابرات تهران:

توسعه اقتصادی با تحول زیرساخت های ارتباطی صورت می گیرد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در همایش تبیین سیاست ها و برنامه های مخابرات منطقه تهران گفت: همگام با پیشرفت فناوری های ارتباطی، الزام تحول در زیرساخت های ارتباطی و تبیین استراتژی های جدیدارتباط با مشتری در صنعت مخابرات احساس می شود .

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، مهندس سلطانی در جمع مدیران، معاونان، روسای ادارات و مراکز مخابراتی منطقه تهران، ضمن بیان این مطلب و تشریح آخرین وضعیت شرکت مخابرات ایران، با تقدیر از تلاش های ارزنده صورت گرفته شده در مخابرات منطقه تهران افزود: برای ارائه خدمات مناسب باید فرآیند ها سیستم ها و سامانه های ارتباط با مشتری اصلاح شود تا توسعه اقتصادی صورت گیرد .

اوبا بیان اینکه در حال حاضر، تحول در توسعه است و بخش اعظم این توسعه که باید توسط شرکت مخابرات صورت گیرد که این امر برای توسعه اقتصادی کشور ضروری است گفت : برنامه بودجه بسیار دقیق و بی سابقه ای برای سال ۱۴۰۱ شرکت مخابرات ایران تهیه و تدوین شده، که به تصویب هیئت مدیره رسیده و بزودی با تصویب توسط سهامداران در تمام مناطق مخابراتی کشور به مرحله اجرا می رسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تعامل و ارتباط مطلوب میان مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم را در رشد و بالندگی هرچه بیشتر شرکت مخابرات بعنوان پیشران توسعه در عرصه های مختف کشور موثر دانست و افزود: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر موضوع تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، وظایف و رسالت مهمی بر عهده شرکت هایی نظیر شرکت مخابرات ایران گذاشته شده است و تقویت شرکت مخابرات، در حقیقت تقویت زیرساخت های ارتباطی و بستر رشد و توسعه کشور در سایر بخش هاست.

مهندس سلطانی در بخش دیگری از سخنان خود به ارایه رویکردها و راهبردهای اجرایی بمنظور تحقق اهداف متعالی در سال ۱۴۰۱ پرداخت و اظهار داشت : کِشتی مخابرات با اتکای به خداوند و تلاش و اتحاد کارکنان متخصص و متعهد به ساحل آرامش خواهد رسید.

مهندس ملک جعفریان بر ضرورت حفظ و نگهداری از تجهیزات مخابراتی تاکید کرد

مهندس ملک جعفریان با تاکید بر ضرورت حفظ و نگهداری از تجهیزات مخابراتی، تصریح کرد: تمامی شرکت های فعال در حوزه فناوری های ارتباطی و همچنین سایر دستگاه ها و سازمان ها از بستر شبکه موجود مخابرات بهره مند هستند و در حقیقت تمامی ارتباطات بر بستر زیرساخت و شبکه ارتباطی مخابراتی صورت می گیرد.

وی در جمع مدیران، معاونان، روسای ادارات و مراکز مخابراتی منطقه تهران با تاکید بر هوشمند سازی نظارت ها در حوزه های مختلف، در خصوص تجمیع واگذاری ها و بهینه سازی امکانات، تمرکز و جمع آوری اموال مازاد، تحلیل بازار و مشتریان و مدیریت تبلیغات در راستای برند سازی و فرهنگ سازی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و سایر مسایل پیش رو به ارایه رهنمود های لازم پرداخت.

وی با تشریح رئوس محوری و برنامه های تدوین شده برای سال ۱۴۰۱ مخابرات منطقه تهران گفت : زیرساخت های ارتباطی مناطق مخابراتی استان، اصلی ترین شبکه ارتباطی کشور را در اختیار دارند و تامین زیرساخت و واگذاری سرویس هایی نظیر تلفن ثابت و دیتا و سایر فناوری های اطلاعاتی برای هفت میلیون و چهارصد هزار مشترک خانگی، تجاری، سازمان ها و نهادهای دولتی، بخش خصوصی، مراکز نظامی و انتظامی، دستگاه های نظارتی و سایر مراکز، بر حساسیت های کاری و مسئولیت های خطیر مخابرات منطقه تهران افزوده است.

مدیر مخابرات منطقه تهران با اشاره به اینکه ارایه خدمات ارتباطی با بهره گیری از طریق ۴۰ هزار حوضچه مخابراتی و ۲۲ هزار کافو برای ۱۴۰ مرکز مخابراتی و همچنین وجود ۱۵ هزار کیلومتر فیبر نوری و ۱۸ هزار کیلومتر کابل پر زوج مسی در بستری امن در جریان است، خاطرنشان ساخت: مخابرات به مثابه اکسیژن برای جامعه است و تا زمانی که کمبود یا خللی احساس نشود، متوجه اهمیت و ضرورت آن نمی شویم‌. اما به محض بروز قطعی، کمبود و خلاء آن به شدت آشکار می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات