۹ دونده فارس به اردوی تیم ملی پیوند اعضا و بیماران خاص دعوت شدند

۹ نفر از دوندگان استان فارس به نخستین اردوی تیم ملی بانوان و آقایان، پیوند اعضا و بیماران خاص دعوت شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا فارس، اعلام کرد، این اردو هم اینک در شهر اهواز در حال برگزاری است و تا ۱۹ فروردین ماه ادامه دارد.

لیلا دودمان ادامه داد: بهرام صداقت، سعید سهرابی، عقیل احمدی، میثم همتی ، موسی خلیفه ، الهام روشن چراغ ، معصومه رضایی، کلثوم ابراهیمی و فاطمه نورانی ورزشکاران دعوت شده از فارس به اردوی تیم ملی بانوان و آقایان هستند.

وی اضافه کرد: این نخستین اردوی آمادگی تیم ملی بعد از شیوع ویروس کروناست که خود را برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات جهانی استرالیا آماده می کنند.

قرار بود مسابقات جهانی ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا در سال ۲۰۲۱ در آمریکا برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا این مسابقات لغو شد و بیست و سومین دوره این مسابقات به میزبانی استرالیا در سال ۲۰۲۳ برگزار می شود.

ورزشکاران افتخار آفرین فارس در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نیوکاسل انگلستان

موسی خلیفه ( دو و میدانی )، صمد امین صفایی ( بولینگ و پتانگ )، مرتضی فنایی ( دو و میدانی )، میثم همتی (دو و میدانی )، کلثوم ابراهیمی (دو و میدانی و بولینگ )، مریم مولایی ( بدمینتون )، سحر مهدوی پور (دو و میدانی )، معصومه رضایی ( دو و میدانی و پتانک )، فاطمه رمضانی زاده (پتانگ و بولینگ )، رها رضایی فرد ( دارت ) و محمد بی طرف، ورزشکار استان فارس در بیست و دومین دوره این رقابت ها بودند که ۲۵ مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.

ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص ایران در رده بندی مسابقات جهانی که هر۲ سال یکبار برگزار می شود در بین ۴۴ کشور هم اینک با کسب ۲۷، طلا، ۲۲ نقره و ۲۸ برنز در رده ششم جهان قرار دارد، انگلستان با مجموع ۲۴۶ مدال در رده نخست ایستاده است،آرژانتین و آفریقای جنوبی هم دوم و سوم هستند.

کاروان ورزشی ۴۶ نفره ایران در بیست و دومین دوره بازیها که در سال ۲۰۱۹ در شهر نیوکاسل انگلستان برگزار شد، ۲۶ طلا ، ۳۵ نقره و ۳۳ برنز و در مجموع ۹۴ مدال کسب کردند که فارس بیشترین سهمیه مدال را داشت.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات