مصرف بنزین در فارس، نوروز امسال ۳۶ درصد رشد داشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت:در تعطیلات نوروزی امسال میزان مصرف بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت این استان ۳۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: اسداله طاهری یکشنبه در رابطه با میزان مصرف بنزین در استان فارس اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز ۱۳ فروردین‌ماه بیش از ۹۸ میلیون لیتر بنزین با تلاش همکاران، شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان نفتکش و مالکین مجاری عرضه در استان فارس تأمین و توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ادامه داد: میزان مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال که ۷۲ میلیون لیتر بوده است که ۳۶ درصد افزایش داشته ایم و در بخش سوخت هوایی نیز نسبت به مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش مصرف سوخت را داشته‌ایم.

وی گفت: علی‌رغم ممنوعیت تردد کامیون‌ها و خوردوهای سنگین در سطح جاده‌های استان در بخش نفت‌گاز و گازوئیل حدود یک درصد افزایش داشته‌ایم. همچنین در بخش سی. ان. جی ۴ تا ۵ درصد رشد داشته‌ایم.

طاهری گفت: متوسط روزانه تقریبا میزان حدود ۱۱ میلیون لیتر فرآورده بنزین و گازئیل و حدود ۱۶۳ هزار لیتر مصرف سوخت هوایی داشته‌ایم.

به گفته او، توزیع این مقدار سوخت از طریق ۳۰۰ باب جایگاه فعال در سطح استان محقق شده است و افزایش سفرهای نوروزی وحجم بالای ترددها مهمترین عامل در افزایش مصرف سوخت در استان بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس همچنین مصرف روزانه بنزین یورو در استان را ۲ میلیون لیتر عنوان کرد و از افتتاح ۴ باب جایگاه سوخت در شهرستان‌های فسا، بوانات و سروستان خبر داد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات