تحقق برنامه بهبود شاخص‌های کیفی شبکه مخابرات ایران به میزان ۱۰۰ درصد

مدیرعامل شرکت مخایرات ایران، با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مربوط به سال ۱۴۰۰ ، طی۱۲ ماه گذشته شاخص‌های کیفی مربوط به بخش زیرساخت شبکه و اینترنت شرکت مخابرات ایران به ۱۰۰ درصد برنامه پیش بینی شده رسیده است، اظهار داشت: این میزان بهبود در بسته های کیفی مربوط به شبکه و اینترنت، نشان دهنده رویکرد ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیازهای رو به تزاید مشتریان در شرایط حاضر است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وی افزود: علاوه بر این شاخص های مهم، وضعیت اینترنت مخابرات در حوزه jitter، به عنوان میزان و اندازه تاخیرها در بسته های اطلاعاتی نیز کمتر شده و با کاهش این شاخص مهم ، کیفیت شبکه نیز بهبود قابل توجهی داشته است.

مهندس سلطانی گفت: افزایش کیفیت در شاخص‌های شبکه، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در ماه‌های گذشته محسوس بوده و نشان از توجه ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیازهای رو به تزاید مشتریان در شرایط حاضر و رسیدن به مرحله پساکرونا است.

وی همچنین تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان و در راستای تحقق شبکه IP محور، روند پایش کیفیت و بهینه‌سازی شبکه در تمام استان‌ها با نوسازی و توسعه شبکه و توجه شبانه روزی به بهبود شاخص های کیفی شبکه در حال انجام و پیاده‌سازی در کل کشور است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات