دکترمحمودزاده دردیدار نوروزی بر ضرورت کمک دولت به سازمان ها ی ارایه دهنده خدمت تاکید کرد

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ۸۲ درصد از درآمد شرکت صرف نیروی انسانی می شود گفت : با هزینه های تدوین شده در سال جدید دولت باید به سازمان های ارایه دهنده خدمت کمک کند تا فضای توسعه مهیا شود و بتوانیم جوابگو شعار سال باشیم . 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ دکتر ابراهیم محمودزاده دردیدار نوروزی معاونان و مدیران ضمن اعلام مطلب فوق افزود: این شرکت بر طبق مصوبات دولت و همچنین فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم عوض شدن نگاه به تولید و تغییر ذهنیت ها ، شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به عنوان شعار امسال به معنای واقعی کلمه در مخابرات جاری است.

وی با اشاره به اینکه نوزوز آغاز یک نگاه تحول گرا در طبیعت و در تمام اجزای هستی است گفت : مجموعه حاکمیت و دولت نیز با تبعیت از نوروز به عنوان آغازی دوباره، باید این نگاه تحول گرا را در تمام اجزا به ویژه به حرکت دراوردن چرخه تولید و اشتغال در بخش مخابرات جاری و ساری سازد.

دکترمحمودزاده شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را اجرایی در مخابرات عنوان کرد و گفت: با حمایت دوستان دولتی، می توانیم علاوه بر حفظ اشتغال آفرینی موجود ، با تغییرات مثبت به نفع مخابرات به سمت همکاری های اساسی و گسترده با دانش بنیان ها با هدف حمایت از اشتغالزایی حرکت کنیم.

وی با اشاره به پیچیدگی های موجود در منابع انسانی ،برهمکاری و همفکری مناطق در زمینه تاکید کرد و اظهار داشت : با همفکری مناطق در ساختاراعتدال بیشتر ایجاد شود و با اصلاح فرآینده ها باید به درک درستی از استراتژیک برای توسعه دست یابیم .

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات