محکومیت ۶۲ میلیون تومانی پرسپولیس

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال جدیدترین آرا خود را اعلام کرد و براساس آن، باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت مدیرعامل اسبق این باشگاه، به پرداخت ۶۲ میلیون تومان محکوم شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال امروز(چهارشنبه) آرا جدید خود را به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به شکایت مهدی رسول پناه از باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل مطالبه وجه بیست و چهار میلیارد ریالی به همراه خسارت تاخیر تادیه، کمیته وضعیت بازیکنان درخصوص بخشی از خواسته شاکی به مبلغ بیست و دو میلیارد و یکصد و شصت میلیون ریال که درباره آن ادعای قرض دادن به باشگاه را داشته است، قرار عدم استماع دعوا صادر کرد. باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ششصد و بیست میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد.

پیرو شکایت محمد بائوج رضایی از باشگاه سایپا به دلیل مطالبه وجه به مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال، سایپا به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت فرشاد سالاروند از باشگاه مس رفسنجان به دلیل مطالبه وجه هفتصد و هشتاد میلیون ریالی، باشگاه مس به پرداخت ششصد و بیست و یک میلیون و یکصد و هشتاد و هشت هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

 

عباس محمدیان به دلیل مطالبه وجه از باشگاه ماشین سازی تبریز شکایت کرد اما کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوی صادر کرد.

شکایت مهرداد طهماسبی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران تهران سابق) بابت مطالبه یک میلیارد و هفتصد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ درخواستی و هزینه دادرسی محکوم شد.

در شکایت حمید جوکار از باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز بابت مطالبه هشتصد و هفتاد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت چهارصد و پنجاه و سه میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

محسن آقایی از باشگاه خیبر خرم آباد شکایت کرد که این باشگاه به پرداخت کل مبلغ درخواستی به مبلغ یکصد و پنجاه و سه میلیون و هشتصد هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

هادی ریش اصفهانی از باشگاه شهرداری ماهشهر به خاطر مطالبه وجه چهارصد و بیست میلیون ریالی شکایت کرد که طبق رای کمیته وضعیت بازیکنان این مبلغ و هزینه دادرسی باید از سوی باشگاه پرداخت شود.

باشگاه دریانوردان بوشهر از سبحان فاله و باشگاه پارس جنوبی به خاطر فسخ یک طرفه غیرموجه شکایت کرد و کمیته وضعیت شکایت شاکی را مردود اعلام و قرار رد دعوی صادر کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات