شروع مجدد مسابقه سه شنبه های اینستاگرامی در مخابرات منطقه فارس

مسابقه ی سه شنبه های اینستاگرامی در روزهای سه شنبه هر هفته در صفحه رسمی اینستاگرام مخابرات منطقه فارس به آدرس https://instagram.com/fars_tci_iran برگزار می شود. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، سید حمید حسینی اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب دنبال کنندگان صفحه رسمی اینستاگرام مخابرات منطقه فارس از مسابقه سه شنبه های اینستاگرامی تصمیم به برگزاری مجدد این مسابقه از اسفند ماه سال جاری گفته شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: هر هفته روز سه شنبه یک مسابقه در صفحه اینستاگرامی مخابرات منطقه فارس به آدرس https://instagram.com/fars_tci_iran برگزار می شود و مخاطبان به سوالی که در پست مربوطه مطرح شده است، در کامنت پاسخ داده و می توانند بدین ترتیب در قرعه کشی هفتگی شرکت کنند.

 

وی افزود: مخاطبان لازم است پیج اینستاگرام مخابرات منطقه فارس را دنبال کرده و علاوه بر لایک پست مربوط به سوال مسابقه، پاسخ صحیح را در زیر پست، کامنت کرده و شانس خود را برای برنده شدن در مسابقه هفتگی اینستاگرامی مخابرات منطقه فارس امتحان کنند.

 

وی در خصوص انتخاب برندگان مسابقه اینستاگرامی بیان نمود: پس از برگزاری مسابقه از بین کسانی که پاسخ صحیح را در پست مربوط به مسابقه کامنت کرده اند، به قید قرعه به یک نفر جایزه اهدا می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات